E oficial! Cel mai așteptat gadget – Mi Band 5, gata de lansare! Află când va avea loc

mi band 5


Știai că Mi Band 4 este cel mai popular fitness tracker din istoria gadgeturilor smart? În doar 8 zile de la lansare, acesta a fost vândut în peste un milion de exemplare. Iar popularitatea sa a rămas actuală și în 2020. Dar asta nu încurcă ca toți să-l aștepte pe urmașul său – Mi Band 5, care se așteaptă a fi și mai promițător la capitolul performanță. Și cel mai important, va avea același preț ca și fratele său de anul trecut.

mi band 5

Și iată că, după lungi așteptări, a venit timpul să ne pregătim și pentru lansarea lui Xiaomi Mi Band 5, anunțată oficial zilele acestea de producătorii chinezi. Brățara fitness va fi scoasă la lumină în mai puține de 10 zile, mai precis pe 11 iunie 2020. Iar conform zvonurilor vom avea parte de o adevărată revoluție la capitolul specificații. Arzi și tu de curiozitate ce o să ne aducă? Hai să-ți povestim pe scurt ce se cunoaște până în prezent despre Mi Band 5.

Mi Band 5 – cea mai așteptată brățară smart din 2020

mi band 5

Să începem cu cireașa de pe tort – adică cele mai tari specificații pe care ni le aduce noul gadget. Păi iată, Mi Band 5 va putea să calculeze nivelul de oxigen din sânge (SpO2) – funcție asemănătoare cu senzorul Heart Rate de pe Apple Watch Series 5. Încă un detaliu important este că funcția NFC va fi disponibil nu doar în China, ci la nivel mondial, care va suporta și serviciul Google Play. În plus, vom putea gestiona camera smartphone-ului direct de pe brățară – un detaliu perfect, mai ales pentru cei ce iubesc să experimenteze la capitolul fotografii.

mi band 5

Gadgetul va avea un display generos, de tip OLED cu diagonală de 1,2” și desigur margini mai mici decât predecesorul său, Mi Band 4. S-a păstrat același design, practic și aceleași dimensiuni ale carcasei, cu o mică excepție – brățara se va fixa de încheietură un pic diferit. Trackerul va putea recunoaște 5 regimuri noi de activitate fizică, astfel, în total vom avea 11 regimuri fitness. În plus, este dotat cu numeroși senzori smart, precum: Cycle Tracking, SpO2 etc. 

mi band 5

La toate acestea, Mi Band 5 va fi înzestrat și cu un asistent inteligent – Xiao Ai, pentru China, iar pentru versiunea globală – Amazon Alexa, care se descurcă perfect cu limba engleză și alte limbi populare. Inovația va fi disponibilă la un preț la fel de avantajos, aproximativ 28$ pentru varianta standard și 33$ pentru cea cu NFC. Un preț destul de bun, spunem noi, la atâta performanță.

Cam asta-i cu specificațiile! Restul detaliilor le aflăm joia viitoare, pe 11 iunie! J

0 Comments:

Trimiteți un comentariu