Am ajuns să vedem și asta! Xiaomi lansează primul său ceas smart



Brandul chinezesc Xiaomi este cunoscut ca fiind talentat în tot și în toate, de la device-uri smart din toate categoriile de preț, laptopuri și chiar televizoare, până la tot felul de veselă, coșuri inteligente de gunoi și chiar haine smart. Și iată că asta nu e tot! Inovațiile tot curg gârlă cu fiecare lansare. Iar în mai puțin de o săptămână, pe 5 noiembrie, ne așteaptă încă o porție de noutăți high-tech, printre care se remarcă mândru și primul ceas smart al acestui brand – Xiaomi Mi Watch. Cum s-au decis cei de la Xiaomi să lanseze smartwatch-uri dar și prin ce e deosebită inovația smart, îți dezvăluim pe îndelete. Rămâi cu noi!

Mi Watch – pionier în ramura ceasurilor smart de la Xiaomi


După cum ți-am spus, toți sunt în așteptarea evenimentului planificat pe 5 noiembrie, când Xiaomi ne va delecta cu o listă întreagă de dispozitive smart: încă un smartphone bestial cu cameră de tocmai 108MP, luând în considerare că Mi Mix Alpha, telefonul cu ecran de 360 de grade, a făcut furori în lumea high-tech, câteva televizoare smart cu ecrane unlimited, și... desigur, o surpriză din ramura Wearables – primul ceas lansat sub numele brandului – Xiaomi Mi Watch.


Desigur, ramura gadgeturilor nu este nouă pentru brandul chinezesc. Nu o sa ne temem să spunem că legendara serie de brățări smart Mi Band i-a locurile de frunte la popularitate în rândul fitness trackerilor. Iar ultimile modele, Mi Band 3 și Mi Band 4 sunt un companion perfect pentru cei ce au grijă de sănătatea lor, la un preț mai mult decât accesibil. Ce ține de smartwatch-uri, Mi Watch va deschide primul seria de ceasuri lansate sub brandul Xiaomi. Gadgetul va avea la bază sistemul de operare Wear OS.


Producătorii Xiaomi au decis să nu se complice cu designul, inspirându-se frumos de la Apple Watch-uri. De ce nu? Dacă merge la public! Ceasul chinezesc are o carcasă mai groasă cu margini mai rotunjite. De fapt, aproape toate ceasurile pe Wear OS au cadran rotund, dar cei de la Xiaomi au decis să schimbe tendințele. Iar noi credem că designul va fi apreciat fără îndoială, mai ales de cei care mereu și-au dorit un Apple Watch Series 4, dar la un preț ceva mai mic.


Detalii multe despre super-puterile lui Xiaomi Mi Watch nu aveam prea mult. Cu excepția câtorva specificații tehnice, care au fost postate pe pagina oficială a companiei de pe rețeaua de socializare Weibo. De acolo, putem afla că smartwatch-ul chinezesc va primi:
  • Procesor Qualcomm Snapdragon Wear 3100;
  • Modul Wi-Fi;
  • GPS;
  • NFC;
  • De asemenea, acesta va suporta eSIM, ce va face posibilă efectuarea și primirea apelurilor direct de pe ceas.

Restul caracteristicilor picante ni le-au lăsat pentru 5 noiembrie. Dar, la cum arată, se pare că Apple Watch va avea un rival pe măsură din celălalt capăt al lumii. Acum nu ne rămâne decât să-l așteptăm și să te abonezi la blogul nostru, ca nu cumva să pierzi vreo inovație demnă de atenția ta! J

0 Comments:

Trimiteți un comentariu